TELEFON SAPIKLARI YİNE İŞBAŞINDA!

Geçenlerde anlatmıştım, Coşkun Kaba olayını biliyorsunuz. Bu işin peşini bırakmaya niyetim de yok zaten. 2 gün önce sabah baktım telefonumda yabancı bir numara, haliyle kim olduğunu sordum, Hakan deyiverdi sadece. Ne bileyim kimsin be kardeşim! Tanımadığımı, numaranın da kayıtlı olmadığını, adam gibi niye aradığını söylemezse de sapık muamelesi göreceğini falan dedim, patlamışım zaten napayım! Ben tersleyince demez ki sen bana çağrı bıraktın diye! En nefret ettiğim şey, yani bari adam gibi bir bahane bul di mi ya!

Sonra aradık adını Hakan Aksoy diye verdi, rehberde ise Furkan Demir. Yani anlayacağınız ortada yine bir bit yeniği var! Şu beni çekemeyip de numaramı elin abazalarına dağıtıp duran ahlaksızı er ya da geç bulmazsam! Hakan Aksoy’muş, Coşkun Kaba’ymış, Furkan Demir’miş! Şu mübarek günde Allah topunuzun bin belasını versin!

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.